۱۲ پاسخ

من که قبل خواب 10قطره بادیون میدمش راحت تا صبح میخوابه

واقعا خسته شدیم همگی انشاالله این روزها هم می گذره من دختر بزرگ دارم خسته میشم بیچاره ازم میگیره میگه برو بخواب من نگه میدارم عادت کرده بهش وقتی مدرسه است این دنبالش می گرده

منم بیدارم بچم روپامه داره می خوابه

من نینیم الان خوابید باید پاشم برم سحری درست کنم از خواب خبری نیس😮‍💨

الان جاری من میگف من بچه‌هام از نوزادی با خودم میخاین با خودم بیدار میشن صبا تا ساعت ۱۰ خوابن ب همه کارام میرسم گفتم خوشبحالت من دسشویی رفتن برام شده دغدغه

من که اصلا روحم خستس مغزم خستس
والا ب من میگن ۴۰روز که بشه بچه بهتر میشه هم خوابش هم بی قراریاش نمیدونم حقیقت داره یا نه

من ک ۴۵ روزه نخابیدم

من دیگ کم اوردم .مادر بودن یعنی از خود گذاشتن

منکه بحدی عصبی شدم شونه چپم درد گرفته بلاخره خابید بعد از چند ساعت بی قراری همش دهنش باز بود شیر میدادم اروغم میزد ولی دل پیچه ول نمیکرد اخرش مجبورشدم پستونک بزارم دهنش چون دوسنداره عق میکنه کلی اورود بالا و باد معده هم ازینور خالی کرد و پی پی هم کرد سبک شد خابید بچم ولی واقعا اذیتم

منم بیدارم خوابم پرید

منم تقریبا تو چرتم ولی فسقلی بازیش گرفته

منم همینطورم خستم کرده واقعا

سوال های مرتبط

مامان فرهان 🩵 مامان فرهان 🩵 ۱۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی
مامان دنیز وایهان♥️💙 مامان دنیز وایهان♥️💙 ۱۵ ماهگی
مامان پِرنساپارمیسا👶 مامان پِرنساپارمیسا👶 ۸ ماهگی