۵ پاسخ

تو سونوگرافی بیوفیزیکال چیزی نگفتن بهت ؟ مثلا ریه ضعیفه یا تعداد تنفس کمه و فشار هوا تو ریه بچه چه جوریه .... شاید تو نمیدونی و صلاحه بزنی

وااا
هواسش نبوده احتمالا
شما دیگه باید بزایی،بچه ت کامله

از ۳۷ به بعد نمیدن معمولا

آمپول ریه برای چیه؟

برای شما که هفتت بالاس نیازی نیست که. ریه بچه کامله

سوال های مرتبط