دوش بگیر استراحت کن ب خودتم استرس نده
طبیعیه من از اون بارداری تا روز زایمان همبن درد رو داشتم
ولی بازم با دکترت مشورت کن
کارسنگین انجام ندادی چیز سنگین برنداشتی؟عفونت نداری ؟زایمان زودرس نباشه
طبیعی هست ولی یه قرصی هس دکتر بمن گف بخور برا دردش ..من موقع خابیدن تیر میکشید
طبیعیه
برا منم اینجوری بود هفته های آخر در حدی بود که چند دقیقه مینشستم تا خوب میشد
بزن تو گوشی در بیار
من یادم رفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.