۳ پاسخ

قبلا چی میدادی

اره عزیزم
من خودم نان میدادم اومدم اپتامیل دادم دو وعده دادم دیدم حالت بالا اوردن داره دیکه ندادم همون نان رو دارم میدم
امروز به دکترش گفتم عوض کنم تپل نمیشه گفت ربطی به شیرخشک نداره همه شیرخشک ها یکی هستن به گوارش بچت اسیب نزن

صبح مدفوعش بوی تندی میداد
ببلاکو دکترش گفته بدم ولی چرا اینجوری شد امروز

سوال های مرتبط