خانوما شما چطور اونجاتونو شیو میکنین؟🫠

۱۳ پاسخ

به سختی🥲

پودر موبر خیلی راحت
مثل دنبه میشه

با ابزاری به اسم شوهر برام انجام می‌داد تو بارداری البته خودش دوس داشت

حفظی🤕🤣

پودر موبر صنعتی بزن بدون بو اپارتمانی بزن نوره سنتی بو خیلی داره خیلی بد حال بهم زنه🤮

پودر موبر بزن خیلی عالی هم نرم هم سفید میکنه

به سختی و بسیار دیر به دیر شاید دوماه یه بار 🤣

مگه چیچیه جنگل آمازون رو که نمیخوای شیو کنی 🤣🤣

با مشقت از هر چند هفته یه بار

با استفاده از ابزاری به نام شوهر😐😀🚶🏻‍♀️

مثل قبل .هنوز فرقی نکرده برام

به نام خدا با چشم بصیرت😐😂
چه میدونم کف مالی میکنم و ژیلت و میگیرم به سمت مقصد نامشخص😂😂😂
نمیفهمم کجا دارم میکشم. باز یه دور کشیدم دست میکشم ببینم کجاها مو داره دوباره میکشم😂
خودمم نمیفهمم خواهر کجا میکشمم

اینه میزارم زمین تو اون نگاه میکنم

با بدبختي 😂

سوال های مرتبط

مامان ویانا مامان ویانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی