بنظرم شیو نکنیم بهتره
از وقتی باردار شدم موهای شکمم زیاد شده
پس هورمونیه خودشم از بین میره
شیو نشه بهتره
من خودم یبار شیو کردم با ژیلت
با ژیلت درشت میشه پودر و وکسم میگن بده
نوره یاژیلت
البته دیر به دیر
با ژیلت
من هم بارداری اولم هم این دومی ماهی یکبار با ژیلت میزنم نه زخیم شده نه زیاد.
نوره زرنیخ دار هم من پرسیدم میگن مشکلی نداره ولی فقط باید زرنیخ دار باشه
با ژیلت قشنگم
اصلأ تیغ نزن،اون موها واسه جلوگیری از ترک به وجود میان
شیو نکردم تا حالا. حتی رفتم لیزر کنم پزشکم گفت این قدر کرکی هست ک اصلا نیاز نیست
ژیلت
سعی کن شیو نکنی
فقط موقعی سونو دارم با ژیلت
ژیلت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.