من با ۴ روز تاخیر منفی بود بلافاصله رفتم آزمایش دادم مثبت بود
منم هفت روز تاخیر داشتم تست زدم منفی شد الان ده روز تاخیر دارم عزیزم
من بعد ۳ روز تاخیر زدم منفی شد باز یه چند روز بعدش زدم مثبت شد توهم اگه پریود نشدی تا ۳ الی ۴ روز دیگه دوباره تست بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.