من همیشه یا میرم پیش دکترم یا زنگ میزنم سرخود قرص یا چیزی کسی بگه نمیخورم بارداریا باهم فرق دارن
بدون نسخه پزشک هیچ دارو و چیز متفرقه استفاده نکن شاید شرایط شما با آدمای دیگه فرق کنه
برای گلوتن سرم قرقره کن چند بار طی روز این ضرر نداره
میتونی سرم شست و شو تو بینی با سرنج بکناومد تو حلقت فین کن چون نمک داره شاید تو ماه بالا باشی خوب نباشه
بخور بده عزیزم
با آب وگلاب
بعد تخلیه کن بینی تو
با روغن طبع گرم مث سیاهدونه یا بادام شیرین یا زیتون قشنگ صورت و گلو و قفسه سینه رو ماساژ بده
بعدش کامل صورت و سررو با روسری بپوشون ک گرم بمونه
استنشاق آب نمک روزی ۲بار انجام بده خ خوبه
محلول نمکی از داروخونه بگیر
لبنیات و مرکبات مث پرتقال حذف
سردیجات حذف
دمکرده عناب و به مدام بخور
به جای آب این دمکرده رو بخور
سیب پخته بخور
اگر ی زره نصف قاشق بخورم چی میشه
دکتر به من گفت فقط قرقره کن بعد بریزش دور باعث میشه گلو آروم بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.