ن گلم چ استرسی بايد کیسه اب باز بشه ک نی نی بدنیا بیاد. انشالله بسلامتی زایمان کنی
ببخشی عفونتو اینا داشتی که کیسه آب پاره شد؟
انشالله که بسلامتی زایمان کنی و نینی رو صحیح و سالم بغل بگیری 😍 برای ماهم دعا کن این دوران بسلامتی تموم بشه
هیچ مشکلی نیست.منم بارداری قبلیم کیسه آبم پاره شد رفتم بیمارستان وبعد ۳ساعت دنیا اومد.
سوره انشاق بخون ارام میشی توکل بخدا باشه انشاالله بسلامتی کوچولو تون بدنیا بیاد زیر سایه خودتون وهمسرتون باشه
برو دکتر عزیزم
هیچ مشکلی نیس منم کیسه ابم سوراخ شد بعد باامپول دردم اومد زایمان کردم
سزارینی یا طبیعی گلم ؟
چه مشکلی ؟ هیچیی نمیشه نگران نباش
وقتتم که هست خدارو شکر
انشالله بسلامت زایمان میکنی
نه عزیزم مشکلی پیش نمیاد تا برسی بیمارستان کلی تایم داری گلم ان شإالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم
سلامگلم کاری نداره فوری برو بیمارستان
انشاالله که بسلامتی زایمان کنی
اروم باش گلم انشالله بسلامتی زایمان کنی نی نی تو بغل بگیری ❤⚘
برو خدا کمکت باشه عزیزم به سلامتی زایمان کنی
نه گلم هیچ مشکلی پيش نمیاد نگران نباش عزیزم ان شاءالله که بسلامتی بغلش کنی نی نی کوچولوتو 🥰🩵🩵💋
نترس عزیز تا ۲ ساعت هیچ اتفاقی نمی افته
عزیزم هیچی نمیشه خیلی التماس دعا
نگران نباش چیزی نمیشه زودتر برو بیمارستان
انشالهههه سلامتی زایمان کنی
هیچی نمیشه استرس نداشته باش
ب سلامتی برگردی عزیزم
هیچی نمیشه عزیزم
برو خدا پشت و پناهت برای منم دعا کن
ن عزیزم مشکلی پیش نمیادانشالابسلامت زایمان کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.