ممنون از همتون با این که ی بچه دارم ولی یادم رفته بود 😅
۳تا ده رور
من ۲روز تاخیر مثبت شدم بستگی داره لقاح زود گرفته باشه یا دیر
من ۴ روز زدم
معمولا میگن ۷روز تا ۱۰روز بگذره اما گاهی یکی دو روز قبلش یا بعدشم نشون میده
یه هفته بعد بزنی بهتره،اولش ممکنه جوابش کاذب باشه
حداقل ۴ تا ۵ روز
اگه سابقه تاخیر نداشته باشی روز سوم چهارم تاخیر هم میتونی بی بی بزنی و ازمایشم نشون میده
من روز 4 تاخییر زدم مثبت شد
یک هفته از قاعدگی بگذره بیبی چک نشون میده ده روز بگذره ازمایش بتا نشون میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.