دیکلو فناک که به هیییییچچچچچ عنوان نزن ، خطر خونریزی گوارشی داره
فقط شربت ایبوپروفن نصف وزن به سی سی
حتما با معده پر و آب ، شیر هم خورده باشه کافیه
ایبوپروفن بده قطعش میکنه
یه هفته هست دختر منم مریضه ،تبش زیاد بود دکترشرگفت در صورتی که تبش کنترل نمیشه یه شیاف دیکلوفناک 50بزن ،پنج دقیقه ای تبش کم میشه
شیاف بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.