از من دو روزه اینجوری اصلا تکون نمیخوره درد خفیف دارم ایقدر نگرانم ک نگو الان میخوام برم زایشگاه
جاش تنگه بچه منم همینه سرکارمم گذهشته یکم درد میاد دیگ نمیاد
فدای شما مرسی 😘
خواهش میکنم عزیزم ایشالا که بسلامتی زایمان کنی و بچتو بغل کنی
درد زایمان برای همه یکی نیست چون هفتت بالاست نباید ریسک کنی من تقریبا دو ماه پیش زن داداشم زایمان کرد یه درد های خفیفی داشت از صبح تا عصر توی خونه تحمل کرد همش میگفت درد زایمان نیست با این که بچه دومش بود تا باهاش دعوا کردم بزور فرستادمش زایشگاه دکتر بهش گفت اگه نیم ساعت دیرتر میومدی توی خونه باید زایمان میکردی بخاطر این بهت میگم برو زایشگاه ضرری نداره عزیزم معاینه میکنن وقتش بود بستری میشی نبود میای خونه
پس حتما برو زایشگاه معاینت میکنن اگه موقع زایمانت باشه اورژانسی میبرنت اتاق عمل
شاید درد زایمان داره شروع میشه پیاده روی کن اگه پله داره خونتون پله نوردی کن تا دردات زیاد بشه
منم همینطور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.