کدوم بیمارستان میری
یه کمی اره
زایمان سرتا پا استرس و درده بزار خیالتو راحت کنم..چ سر چ طبیعی....اما اون لحظه خدا توانشو میده بهت و خیلی سریع میگذره...به عنوان کسی که دوتا زایمان طبیعی داشته و اینم سومیه انشالله اینو میگم 😘 دردش قابل تحمله... در مورد اپیدورال نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.