۳ پاسخ

کدوم بیمارستان میری

یه کمی اره

زایمان سرتا پا استرس و درده بزار خیالتو راحت کنم..چ سر چ طبیعی....اما اون لحظه خدا توانشو میده بهت و خیلی سریع میگذره...به عنوان کسی که دوتا زایمان طبیعی داشته و اینم سومیه انشالله اینو میگم 😘 دردش قابل تحمله... در مورد اپیدورال نمیدونم

سوال های مرتبط