۵ پاسخ

خانما من پسرم شش ماهشه شیر خودمو میخوره پریودم خیلی نامنظمه ی ماه پریود میشم چند ماه نمیشم
خیلی معذرت دیروز رابطه داشتم یکم مشکوکم باید قرص اضطراری بخورمم؟؟ استرس دارم حامله نشم

عزیزم از وقتی غذای کمکی رو شروع کردین رفلاکسش بهتر شده یا فرق نکرده؟

تعجبه دکترت گفته از حریره بادمم شروع کن چون رفلاکس رو بدتر میکنه ک

اول فرنی جدا چند روز تست کن
بعد سیب یا هویج هم جدا چند روز تست کن
بعد از اینکه دیدی الرژی نداره قاطی کن

یکم زوده حداقل شش کامل شد زرده رو تست بگیر

سوال های مرتبط