عصب کشی دندون تو شیردهی ضرر داره؟

۳ پاسخ

نه ضرر نداره فقط قرص مترونیدازول داد نباید بخوری شیرت تلخ میشه دکتر زنان بمن گفت سفکسیم بخور

نه من انجام دادم

نه فقط بخاطر بی حسی یه چندساعتی نباید شیر بدی
اگ هم دارو داد بهت بپرس بگو شیر میدم ضرر نداشته باشن

سوال های مرتبط

مامان فرهان مامان فرهان ۲ سالگی
مامان پانیذ👶 مامان پانیذ👶 ۱۷ ماهگی