۲ پاسخ

من اینطور بودم بعد از زایمان خوب شد دیگه

اره منم بودم عصب دست درگیر میشه مال انگشتام و کف دستم گز گز میکرد بعد دیگه بی حس شدن

سوال های مرتبط