زدن دوستان شروع شد☻️

۱۴ پاسخ

ایول 🤲🏻🤲🏻🤲🏻

جدی میگی حانیه؟؟؟ راستی راستی جنگ شدااا...

شهرک استقلال رو همین الان زدن

آخه چناااااان صدااااااای شدیدی داشت سه متر پریدم بالامن

صداها تو خونه ی ماست😭

اینستا من قطع شده
برا شماهم

خدا بخیر بگذرونه

خیییییره ایشالا
شماها چیزی آماده کردین برای شرایط سخت؟

کجاروووو🥲

متاسفانه چند جارو زدن

کجارو زدن من شوهرم تهران سرکار استرس گرفتم😭

کجاروزدنن؟

چرا فاز میدی خو همه میگن نزدن ک😐😂

کجااااارو حانیه؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان بزرگمهر مامان بزرگمهر ۳ سالگی