بچه ها زدن سمت ما صدا خیلی زیاده

۱۰ پاسخ

کی زدن من خواب بودم الان دیدم نت هم نمیره

اره زدننننن.

اره منم دارم می‌شنوم

کدوم سمت زدن

زدن صداش اومد من شرقم

کدوم سمت تهران رو زدن؟؟کجایید شما؟

وای بدبخت شدیم 😭

بله زدن عزیزم 😭😭

کدوم سمت

توروخدا بگین مردم عادی چیزیشون نشده باشه😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان arosha مامان arosha ۲ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی
مامان آراد و هیراد مامان آراد و هیراد ۳ سالگی