اینم از ازمایش من 🥹🥰

خداروشکر خیلی سخت نبود😍

تصویر
۴ پاسخ

کجا رفتین آزمایش ؟

اره اونقدا که تعریف میکردن ازش سخته سخت نبود فقط خیلی شیرینه میشه تحمل کرد😍😍

شربتش طعمش بده؟

به ۲ تا دادن از این شربتا😑

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان💗💗 مامان قلب مامان💗💗 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دِلــارا 💖 مامان دِلــارا 💖 ۱ ماهگی