تهران و زدن 😭😭😭😭

۹ پاسخ

بله زدن گلم
وسایل ضروری حتما جمع کن
جنگ قطعی بود
حالا باز ببینم کسی میاد زیر پستا بخنده بگه نه جنگ نمیشه گفتم که ما ایرانیا همه چی رو به مسخره میگیریم وقتی جنگ میشه به هول و ولا میافتیم

از تهران دیگه چیزی نمونده که اینجوری😭

اسراییل زده، گفته حمله پیشگیرانه

اره خدالعنتشون کنه

وای خدااااا😭😭😭

منم اینستا دیدم اوندم گهواره ببینم تهرانیا گفتن یا نه😭😭😭بچه های مظلوممون 🥲

وای منم فهمیدم خیابون دانشگاه تهران زدن

بدبخت شدیییییم

اره😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۲ سالگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱ سالگی