ماهانه هر نی نی چند تا شیرخشک سهمیه داره؟؟!!

۷ پاسخ

ده تا

بالای یسال4تا

ب ما ک ۴تا میدن

شده4تا فکنم

۱۰ تا بوده ولی تازگیا شندیم کردن ۸ تا

واقعا این همه سهمیه داره هر ماه

۱۰ تا سهمیه داره

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و نیلا🤎 مامان ارسلان و نیلا🤎 ۲ ماهگی