خانمای تهران شما میمونید یا میرین شهرستان،

۸ پاسخ

اصلا نباید جایی برید

همه جارو میخوان بزنن خدا لعنتشون کنه تیکه تیکه بشن ک نمیزارن مردم ایران زندگی کنن

بیشتر تهرانیا تو جنگ ۱۲ روزه اینجا بودن وخونه اجاره کردن

بیایید شهرما

تو تهران ی عده کارگر بیگناه شهیدوزخمی شدن

اینیستاقطعه

من باردارم نمیتونم تکون بخورم هفته حساسمم هست

خدا خودش کمک کنه ولی فکر میکنم اینبار خیلی جدی باشه چون محل کار شوهرم تعطیلشون کردن

سوال های مرتبط