اونای که بچهاشون تازه دنیا اومده باید غصه بخورن شماکه بچت بزرگه ماشالله میتونی از شیر بگیری
عزیزم چاره ای ندارید جز از شیر گرفتن
من شیر گاو و گوسفند میدم اگه اینام گیر نیاد بذبختیم
بچت دیگه 18ماهشه چه شیری از شیر بگیرش وقتشه
از این شیر کمکی ها بگیر مثل پدیاشور یا ریسورس یا همین ماجان روزی یکی دو وعده از اینا میخوره ی وعده هم شیر خشک و غذا اینجوری مدیریت کن من گرفتم الان ک وضعیت اینجوریه اینجوری میدم ک نخوام در ب در دنبال شیرخشک باشم
من یکماهه مجبوری دخترمو از شیر گرفتم چون شیرش پیدا نمیشد
وای من چکار کنم تو روستام بچهام دوقلوان خیلی شیر میخورن
البته میشه شیرخشک خارجی هم بگیری
منم رفتم4تابزور پیدا کردم
دیگه یا بابد ازشیر بگیریش یا اگه شیرگاو پیدا بشه بهش شیرگاو بدی
گیر میاد بابا مگ دفعه قبلی گیر نیومد؟
من دارم ازشیر میگیرمش
از شیر بگیر.
۱۰تایی دارم
من ک ی دونه بیشتر ندارم امروز باید برم بگردم پیدا کنم براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.