۱۱ پاسخ

دختر من میخوره ولی به شدت یبوستش میکنه نمیتونم بدم همون شیر خشک رو میدم

و منی که پسر حتی به شیر پاستوریزه هم راضی هست و هیچ کدوم نمیدم😢😢

من از یکسالگی یه وقتایی که شیر خشک گیر نمیاوردم شیر گاو رو میجوشوندم میذاشتم سرد می‌شد بهش میدادم و همینجوری الان شیر گاو رو جایگزین کردم و قشنگ میخوره یه وقتایی هم شیر خشک بهش میدم اونم میخوره

پسر من پاستوریزه میخوره با شیرمحلی یبوست شدید میشه

اول بهش از این شیر ماجان نی دار می‌گرفتم دادم خورد بعدش دیگه شیر خشک پیدا نکردم دیگه کلا از این شیر ماجان بطریشو میخرم میدم میخوره بهتر از شیر خشک هم میخوره

یکم گرم کردم یدونه قند هم انداختم

دختر منم اول نخورد ب شیر گاو یکم شیره انگور زدم شیرین شد خورد الان دیگ میخوره نمیزنم

دختر منم اصلا قبول نمیکنه نه شیر گاو نه شیرخشک فقط شیر خودم رو میخوره

با اب رقیق کن و به مرور شیر غالب بشه و با موز یا خرما مزه دار کن

شیر پاکتی های ماجانو دادم اولین بار
نی داش خوشش اومد

همینجور دادم خورد 🥴

سوال های مرتبط