این همە سال رو حکومت بودن یە پناەگاە واسە مردم نساختن
جم کنیم کجا بریم آخه تو خیابونا
ینی الان جمع کنیم کجا بدیم آخه چیکار کنیم
من از صبح دارم جمع میکنم اما باز خیلی چیزا لازمه ،تو یکی دو کوله جا نمیشه
شیرخشک ، پوشک ، داروهای ضروری ، مکمل هاش ، شیشه شیر ، پستونک ، لباس ، حوله ، پارچه تمیز ، دستمال کاغذی و مرطوب ، پد ضدعفونی ، پماد سوختگی ، تب سنج
کجا بریم 🤔🤔
الان من چمدونو بستم اما کجا بریم
الان جمع کنیم کجا بریم همه جا ی رنگ
من دیشب جمع کردم شانس اوردم
کجا بریم؟من اون دفعه رفتم روستامون دو از همسر،هزار بار مردم و زنده شدم . جایی نمیرم
و مایی ک دوتا بچه داریم چی؟
این برای شرایط اضطراری نه بچه ها
آخه بچه های ما مگه میتونن کنسرو بخورن
یا خدا😱
شیر خشک ...پوشک...قطره های ضروری مثل استامینوفن...کرم سوختگی...بیسکویت و کیک
لباس ...پتو..شیشه شیر..پستونک...اسباببازی که دوست داره..دستمال مرطوب..اب جوشیده ...
انشاالله لازممون نشه
چیشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.