خوراکی مغازه اکه منظورته ک هیچی دکتر ب من گفت تا سه سالگی اصلا هیچی نده حتی بیسکویت مادرم زیاد خوب نیست نگه دارنده دارن بجاش میوه و آجیلای خام ابمیوه ام گفت نده حتی طبیعی چون کلا قنده رشد بچه رو کند میکنه
همه چی زیاد سخت نمیگیرم
گاهی بیسکویت مادر، اگ خودمونم چیزی بخوریم هر از گاهی یکم میدم دلش نخاد
اگه منظورت خوراکی سوپرمارکتی و غیر خونگیه من دنت میدم گاهی خیلی دوست داره کیکم چند باری یه کوچولو دادم
هر چی خودمون میخوریم خوراکی های مفید ، غذاهای مخصوص کودکان هم درست میکنم مثل پودینگ برنج و خرما و....
همه چی میخور
هرچی من بخورم اونم باید بخور😐
بیسکوییت مادر و کیک خونگی خودم درست میکنم کم شکر بیرون میرم بهش میدم
اکثراً میوه و پنکیک و معجون و کاچی و ..
چیزای سالم کلا
بچه یکساله همچی میتونه بخوره انقدر حساس نباش
غذای سفره همه چی میدم بغیر فستفود و غذای ناسالم..میان وعده هم آبمیوه طبیعی، کیک خونگی،مغزیجات، شیر گاو و شیره ، بیسکویت..ولی خب خیلی کم میخوره کلا
حتی الامکان نمیدم. اگر مجبور بشم یذره بیسکوییت ساده یا یذره کیک
میوه میدم با گاهی بیسکوییت مادر
من فقط بیسکویت و کیک میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.