شیر پرچرب بده گلم
هست شیر خشک برو بخر یدونه یدونع یدونه حتی شده ازاد هم میدن یدونه
شیر پاستوریزه میدیم از الان اینهمه استرس خوب نیست
اگه همه حمله نکنن واسه خرید.همه چی فعلا واسه همه هست.یهو خالی نشده که مغازه ها.اگه تو خونتون شیرخشک و پوشک اضافه دارین.به بقیه رحم کنین.باز نرین نخرین
سه روزه گیرم نمیاد مجبورم شیر پاستوریزه بدم ولی اصلا نمیخوره
شیر پاستوریزه مجبوریم بدیم
عزیزم همه چیز هست قحطی نشده که ،در اسرع وقت برو چنتا ک میتونی بخر نگران چیزیم نباش ،حالا فکر کن دختر من حساسیت ب پروتین گاوی داره ،فقط شیر خشک میتونه بخوره😞
خواهر فعلا ببین زنده میمونیم تا شیرخشک
اگه تونستی برو یکی دوتا بخر وارومم باش اینهمه استرس رو به اون بچه های بیچاره هم انتقال میدین
پسر منم همینه میگن چند روز ندی غذا میخوره 🥲
عزیزم پسر منم اینجوری بود الان یکماهه شیرشو کم کردم روزی دوبار ۸ صبح میدم دیگه نمیدم بیدار میشه میگه ممه منم صبحونه میدم بهش بعد ناهار ۳ یا۴ ک میخوابه دوباره شیر میدم با موقع خواب شب
شیر پاستوریزه یا محلی
بعدم الان باید غذادبخوره دیگه بیشتر
عادتش بده به غذا
شیر پاستوریزه بخر براش
نفوس بد نزنید چنتا بخر بزار
دعا کن انرژی خوب بفرس😭
غذا بده
شیر پاستوریزه بخر
منم بچم شیر میخوره شیر پاشتوریزه اینام نه فقط شیرخشک 😭
شیر پر چرب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.