خدا نگه دار همشون باشه
منم بچه دوممه همش میگم جرا طفلی و اوردم اخهههه
منم بخدااا دارم میمیرم از استرس مگ این بچه ها چه گناهی کردن اخه
من نگران اینم که یکی از خانوادمون بلایی سرش بیاد میگم کاش حداقل اگه قراره بلایی بیاد همه باهم باشیم کسی زنده نمونه که غصه بخوره
خدا بزرگه نترس هم شهری خدا مراقب بچهامون هست💔🥺
منم خداخودش رحم کنه
دقیقا منم 🥲😭
منم شهری گیر کردم که شیر خشک نیست .کاش خونه خودم بودم .
منم😭😭😭خداحفظشون کنه
منم😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.