۹ پاسخ

اره توروخدا حمله نکنید اینجوری ب یسریا نمیرسه گناه دارن همه تو یه شرایطیم

هر کس سهمیه کد ملی شیر خشک بخره هجوم نبرن
من دیشب فقط سهمیه کد ملی پریناز گرفتم آزاد نخریدم دیگه
با این نمی‌دونستم جنگ میشه اما کلا با زیاده روی. مخالفم

منم بچهام دوقلوان فقط یه قوطی دارن نمیخریم

واای آره ما هیچی نداریم

منم پرونوترا پیدا نکردم

نگران نباشید پیدا میشه

دقیقااااااااا

اره واقعا😢

دقیقااا
من که منتظرم شب شوهرم بخره کلا یه نصفه قوطی داریم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری