منم در گیرشم احساس میکنم روزای که براش وقت نمیزارم یا خودم پرخاشگرم بدتر میکنه اون لحضه نگاش نمیکنم داد میزنه میگم صداتو نمیشنوم میگم این رفتارتو نمیپسندم اگه گریه داره میگم برو اتاقت تموم شد بیا وقتی اومد با ارامش باهاش صحبت میکنم دلیل رفتارشو میخوام تلاش میکنم ارومش کنم امااااا بازم کم میارم ینی
فقط تحمل وبی توجهی اگه بتونیم😫😫😫
صبر و تحمل پیشه کنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.