۱۲ پاسخ

من میگم خدا کنه زیر ساخت های اصلی رو نزنن مثل آب و برق که دیگه اینطوری خوراکی ها فریزر فاسد میشن و چیزی برای خوردن نداریم

نه متاسفانه

ن جمع کنیم ک چی بشه

نه هیچی اگه قرارع بمیریم من امادم زنده باشم چی میشه دوباره مشکلات و گرونی

ما شاید بریم روستا ولی بعید می‌دونم همونجا هم در امان باشیم

کجا میخایم‌بریم‌که ساک جمع کنیم 😀

شهر های کوچک هم دارن میزنند باورم نمیشه

کجا میری خواهر

ن اصلا😂😂😂

ساکم جمع کنیم کجا بریم

نه
هی میخام پاشم حدقل گوشیم شارژ کنم ولی حوصله ندارم

اوضاع چه طوره

سوال های مرتبط

مامان سیده فاطمه جون مامان سیده فاطمه جون ۱ سالگی