من میگم خدا کنه زیر ساخت های اصلی رو نزنن مثل آب و برق که دیگه اینطوری خوراکی ها فریزر فاسد میشن و چیزی برای خوردن نداریم
نه متاسفانه
ن جمع کنیم ک چی بشه
نه هیچی اگه قرارع بمیریم من امادم زنده باشم چی میشه دوباره مشکلات و گرونی
ما شاید بریم روستا ولی بعید میدونم همونجا هم در امان باشیم
کجا میخایمبریمکه ساک جمع کنیم 😀
شهر های کوچک هم دارن میزنند باورم نمیشه
کجا میری خواهر
ن اصلا😂😂😂
ساکم جمع کنیم کجا بریم
نه
هی میخام پاشم حدقل گوشیم شارژ کنم ولی حوصله ندارم
اوضاع چه طوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.