اونای ک وقت زایمانشون چکار کنن برن بیمارستان یا نه

۸ پاسخ

آره بابا برین بیمارستان هارو که کاری ندارن مهم شمایین و نینیتون

باید ببینیم چی پیش میاد

من ۳ شنبه زایمانمه

آره برو
دوست من امروز زایمان داشت رفت و داره کارهاشو انجام میده

من دوشنبه وقت دارم نمیدونم چیکار کنم مامانم شهر ستانه قرار بود فردا بیاد موندم چیکار کنم من برم یا اونا بیان

منم سه شنبه وقت عمل زده دکترم
خدا خودش کمکمون کنه😭😭😭

من امشب بستری میشم فردا سزارین میشم

من تهران زایمان داشتم پنجشنبع
الان نمیدونم چی میشه😭😭😭😭

سوال های مرتبط