۱۶ پاسخ

هیچی والا

پوشک شیر خشک و شیر ماجان

آب ماجان، بیسکوییت مادر، خرما، سرلاک

هیچی نگرفتم هنوز
وسط خونه تکونیم

تنهام همسرم سرکاره گوشیش نمیگیرعه خودمم تنها بایچه کوچیک کجا برم چی بخ م دخترم کالسکه نمیشینه

ی شیرم نگرفنممم

هیچیچچچچ

هیچی حتی شیر خشکم قبل اینکه بزنن پیدا نمیشد یدونه بیشتر نداره

پیکنیک و شمع بگیرید

چند روزه میگن بخرید داشته باشید مخصوصا اگه بچه دارید
خرما
بسکویت
نون خشک
عسل
اجیل

هیچی

سرلاک
شیر خشک
مغزیجات
یکم آرد

هیجیییی

فقط شیر این ماه رو داره

هیچی هیچی و هیچ

آب معدنی و بیسکوییت مادر و مغزیجات آرد برنج .شیرخشک

سوال های مرتبط

مامان کیاشاوشاینا مامان کیاشاوشاینا ۱۷ ماهگی