۱۲ پاسخ

من اگ بودم نمیرفتم .بازم نظر خودته

ببر بزن شاید شرایط بدتر بشه

من صبح زدم

من امروز صبح بردم زدم ولی ازشرایط خبرنداشتم

نزن بنظرم چون تب داره این شرایط دکتر سخته پیدا کردن ولی اگه زدی قبلش استامینوفن و شیاف بخر لازمه

بزن سریع

من زدم خداروشکر خیلی سبک رد شد

ی سالگی سبکه نمیدونم کدوم شهری تا بدتر نشده ببر بزن بخدا ک سبکه نترس از واکسن حداقل بدن بچه ایمن شه

منم هنو نزدم دیگ امروز وقت گذشت فردا صب ببر

ببر بزن بعدا شاید نبود یکسالی خیلی سبکه

زود ببر تا شرایط بدتر نشده

منم نمیزنم الان

سوال های مرتبط