شیاف اکتوژست بهتره یا فرتیژست

۷ پاسخ

اکتوژست
خارجیه و خیلی خوبه

اکتوژست بهتره.
فرتیژست باز کردنش سخته
بو داره
بزرگترم هست یکم
ولی من سری پیش داروخونه بهم فرتیژست داد مجبوری زدم
هردوشم ایرانی.

اکتوژست عزیز، فرتیژست بو گند میده لعنتی

اکتوژست

من هردوتا رو گذاشتم اکتوژست بهتر بود راحت تر میشد بذاری

اکتوژست

اکتوژستتتت هم بو نداره هم اینکه راحت میشه گذاشت سرعت جذبشم بالاس

سوال های مرتبط

مامان مروارید🩷 مامان مروارید🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری