اکتوژست
خارجیه و خیلی خوبه
اکتوژست بهتره.
فرتیژست باز کردنش سخته
بو داره
بزرگترم هست یکم
ولی من سری پیش داروخونه بهم فرتیژست داد مجبوری زدم
هردوشم ایرانی.
اکتوژست عزیز، فرتیژست بو گند میده لعنتی
اکتوژست
من هردوتا رو گذاشتم اکتوژست بهتر بود راحت تر میشد بذاری
اکتوژست
اکتوژستتتت هم بو نداره هم اینکه راحت میشه گذاشت سرعت جذبشم بالاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.