۲۰ پاسخ

نه بابا نمیره دستگاه۹ ماهی دیگه ۲۵۰۰ هم خیلی کم نیست

نه چه دستگاهی. وزنش هم دنیا میاد خوب میشه

من ۳۵ هفته و ۶ روز زايمان کردم دستگاه نرفت ....بچه شما که هفتش بیشتره ...نگران نباش عزیزم

۳۶بچه رسیده

۳۸دیگ بچه کامل کاملع نترس نمیره

من ۳۸ هفته و ۵ روز زایمان کردم دیابت داشتم بچم ۲۶۰۰ بود دستگاه نرفت با خودم از بیمارستان مرخص شد نگران نباش هیچی نمیشه

نمیره عزیزم

امپول ریه بزنن قبلش دستگاه نمیره

برو به سلامت عزیزم
حین زایمانت برای کل کشورمون دعا کن❤️،جوجتو بغلت بگیری و به خوشی بیاری خونه،زن داداش منم ۲۸۰۰ اورد و دستگاهم نرفت نگران نباش

برای وزنش میخوای بستری بشی؟

بستگی ب ریه ش داره عزیزم انشالله که دستگاهی نمیشه
اگه هم بشه نهایت دو سه روزه تا با محیط بیرون از کیسه استیبل بشه نگران نباش

نگران نباش عزیزم من خودمم ۲۵۰۰بدنیااومدم دستگاهم نرفتم

نمیره استرس نداشته باش توکل ب خدا کن

۳۸ هفته که دستگاه نمیره بچه کامله

هفته ت کم نیست خوشگله نگران نباش 🫶🏻

دستگاه نمیره

۳۸ هفته تو دستگاه نمی زارن که! بچه کامله.

۳۸ هفته ایی نترس دستگاه نمیره

۳۸ هفته مگ هنوز بچه تو دستگاه میره؟

ایشالا که هیچی نمیشه عزیزم

سوال های مرتبط