۴ پاسخ

من وزن تولد 3600بود الان 7300

بله خوبه،ماشاالله بهش

ماشالله خوبه شیر خودتو میدی

از عالی ام عالیتره ماشالله من ک هنوز به هفت کیلو هم نرسیده وزن تولدشم بیستر بوده

سوال های مرتبط