نرمال ماهی ۸۰۰ گرمه عزیزم،خودت حساب کن ببین زیاده یا کم❤️
معلومه که خوبه. دختر من وزن تولدش 3 و نیم بود الان 6800😂
دختر من ۲۷۰۰ ب دنیا چهار ماه ۶۶۰۰ بود
خوبه. ماهی ۸۰۰ اضافه کرده تقریبا.
اره من امروز بهداشت بودم همینه دختر منم گفت خوبه
اره کاملا مناسبه چون وزن چهار ماهگی دو برایر وزن تولدع برا شما از اونم بیشتره ماشالله
شير خودتو ميخوره يا شيرخشك؟
يكم پايينه
اره عالی
بله خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.