۱۵ پاسخ

ما ک ازاول یکی یکی میگرفتیم خواهر

نگران نباش عزیزم
غذا خوب بده بهش تا چند روز دیگه هم خدا کریمِ

خدایی اینجا شیر مادر به درد میخوره چرا اخه شیر خودتون رو نمیدید عزیزم

چند جا برو ی چنتا بگیر

با کد ملی هم نمیدن؟؟؟؟
وااااییییی خدایااااا چ غلطي کنم شیرم خیلییی کم شده

کسای دیگه که سهمیه دارن ببین نمی‌خوان خودشون ازشون بگیر یا تو دیوار نگاه کن شاید کسی داشته باشه بهت بفروشه

مال ما داروخونه بستهههه

من رفتم ۷ تا از سهمیه رو ی جا داد

اگ سهمیه داره هنوز برو هر داروخانه یدونه یدونه بگیر من هشت تا داروخانه میرم سهمیه اشو کامل میگیرم بعضی جاها همون هشت تا یه دفعه میدن

پسر من یه نصفه داره.

کار خوبی میکنن فقط یدونه میدن

شما که می‌دونستی اوضاع جنگه کسی ب کسی رحم نمیکنه چرا برا بچت چنتا شیر جمع نکردی

ماهم نداریم 😭😭

برو همه داروخانه های مشهد و بگرد واقعا شیر واجبه برای بچه شیر خشکی

منم رفتم یدونه آزاد فقط بهم داد

سوال های مرتبط