۵ پاسخ

منم برا فردا نوبت داشتم زنگ زدن گفتن دکتر نمیاد ...

من که از ساعت ده اومدم، دکتر هنوز نیومده میگن تو ترافیکه🤦‍♀️🤦‍♀️

تا فلن میشه زنگ زد تلفنی با پزشکت در تماس باش
به نظرم نیا تو جاده بازم ۲ ساعت فاصله داری

فعلا مشهد که آمنه

بشین سر جات نرو 😅من امروز نوبت داشتم نرفتم گفتم نزنن تو بیمارستان

سوال های مرتبط