منم برا فردا نوبت داشتم زنگ زدن گفتن دکتر نمیاد ...
من که از ساعت ده اومدم، دکتر هنوز نیومده میگن تو ترافیکه🤦♀️🤦♀️
تا فلن میشه زنگ زد تلفنی با پزشکت در تماس باش
به نظرم نیا تو جاده بازم ۲ ساعت فاصله داری
فعلا مشهد که آمنه
بشین سر جات نرو 😅من امروز نوبت داشتم نرفتم گفتم نزنن تو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.