۱۰ پاسخ

سلام چونه و لپای بچه منم همینجوری شده ... اگزماست ... اخر چیزی پیدا کردین بزنین که خوب بشه؟؟؟

دونه گرمیه

اب دهنش میاد؟؟
پسرم چون آب دهنش میاد زیاد اینجوری میشه

مال آب دهنشه

دختر من اینجوری شده فک کنم گرمیه
گاهی بهتره گاهی میاد دوباره

الرژی عزیزم ببین به چی حساسیت داره که اینجوری شده

اون پماد کورتون داره خوب نیست
مگه در مواقعی که ی بار بزنی
اونم وقتی پماد دیگه ای جواب نداده

فقط چونشه؟

من ۳ ماهه درگیر همین مثلم

غذا بهش دادی

سوال های مرتبط

مامان 💓دلوین 💓 مامان 💓دلوین 💓 ۹ ماهگی
مامان دیانا خانوم مامان دیانا خانوم ۱ سالگی
مامان آرکا🩵 مامان آرکا🩵 ۷ ماهگی