ببلاک 3پیدا نمیشه. 2بگیرم ضرر داره. یا نه

۱۱ پاسخ

هم میتونی 1بدی هم 2هم3

ن من گرفتم خیلی وقت هست ک سه گیرم نیاد دومیگیرم

ن هیچ فرقی نداره

نه بابا چ ضرری بگیر

نه خوبه بگیر

ن بگیر بگیر خواهر

یک هم میتونی بدی

نه عزیزم

ن فرقی ندارع فقط بخر ک نگران نباشی ک بچه ندارع سعی کن غذا اینا بهش بدی ک کمتر شیر بخوره

شیر ب سختی گیر میاد

ن عزیزم چ ضرری

سوال های مرتبط

مامان حنا خانوووم مامان حنا خانوووم ۱۱ ماهگی