خانم های زاهدانی راسته پدافند هوایی زاهدان رو زدن 😭

۱۱ پاسخ

نمیدونم منم خبر ندارم

من نشنیدم اگ واقعی بود لایک کنین ما هم متوجه شیم

وای زاهدان هم زدن؟ داداشم اینا اونجان😭

آره زدن فامیلمون شهرک صنعتیه میگه خیلی صداش وحشتناک بود کل خونشون لرزیده

تورو خدا 😭😭
راسته ؟؟؟؟

بله راسته زدن 😭

چرا من خبر ندارم

بسسسسسسسسسسسسس کنید. لطفا باز شروع شد. اینجام آسایش نداریم.

اگه میزدم صداش میومد دیگه ؟

داقعا

وای ....

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا ۱ سالگی
مامان جانان و ژوان مامان جانان و ژوان ۱۱ ماهگی
مامان تیام

👶🏻💓 مامان تیام 👶🏻💓 ۱ سالگی