۵ پاسخ

والا من که دخترم سرما خورده بود ۲۰ روز دیرتر زدم چیزی هم نگفتن

من واکسن دوماهگی رو ۳روزدیرترزدم

من دوماهگی ۲۰روز دیر زدم الانم ۴ ماهگی دو روز دیر شده

من دو هفته دیرتر زدم

من ۴ روز دیرتر زدم البته واکسن ۲ ماهگیشم ۳ روز دیرتر زده بودم

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۶ ماهگی