تو بارداری افزایش گلبولهای سفید کاملا فیزیولوژیک و طبیعی هست
یعنی عفونت اما یه بخشیش مال بارداری
منم تازه آزمایش دادم گلبول سفید خونم بالا بود
فکر میکنم تو بارداری تا حدی طبیعی باشه ولی هنوز به دکتر نشون ندادم
ممکنه موقع آزمایش علائم سرماخوردگی داشته باشی
سیستم ایمنی بدن بالاست و اگر تعادل نداشته باشن خود ایمنی میگیره بدن
یعنی گلبولای سفید ب ی قسمت از بدن حمله میکنن
یعنی عفونت داری
بخاطر عفونت و این چیزاهه
یا حتی استرس و کم خوابی هم روش اثر میذاره
باید نشون دکترت بدی با توجه به بقیه چیزای دیگت بهت میگه علتش چیه
یعنی ممکنه جایی از بدنت عفونت داشته باشن گلبول سفید اماده باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.