۱۴ پاسخ

منم هیچی ندارم ،حالا ما یک کاری میکنیم غذا می‌دیم کم کم شیر میدیم،اونایی که زیر شش ماه دارن خیلی سخته ،انشالله که همه چی روبه راه بشه

چرا نمیدم شوهر من الان ۴ تا گرفته

من دوتا اپتامیلHAدارم یک هر کی خاست بگه بدم بهش

آزاد بخرین میدن

چرا بخاطر اینکه نت قطعه

چرا نمیدن؟؟؟؟

من ماهی دو تا شیر خشک کمکی میدم به بچم ، شما که کلا شیر خشک. یدین چند تا میدین در ماه ؟

عزیزم اگر کارتونی بدن ک برای بعضیا ک اصلا ندارن شیرخشک نمیمونه . باید تکی بدن ب همه برسه . نمیبینی بعضیا رفتن کارتونی ۳۰ تا ۴۰ تا آشنا داشتن گرفتن ؟ همه اینطوری باشن بعضی از بچه ها از گشنگی میمیرن ن از جنگ . باید بتونن مدیریت کنن ک ب همه برسه .

امروز فقط نفری یدونه آزاد میدن

منم پریروز نه تا گرفتم

چه مارکی؟

من از صبح درگیر خرید شیرخشک بودم ۹تا از سهمیه اشو تونستم جور کنم

اره دیگه نمیده بخدا من دیشب ده تا دارو خانه رفتم تا یکی داد

واسه چی نمیدن آزاد بگیر

سوال های مرتبط