۱۱ پاسخ

هر جا بری آسمان یک رنگ است🙂

خب زد کجا میخای بری وقتی ناامن بشه همه جا ناامن میشل

بگیر حتما

والا نزدیکترین مسیر شماله وقتی یه چیزی میشه اولین مکان شماله که جادها قفل میشه

نه بابا مثه سری قبل فقط نقطه زنی میکنن اگه خونتون کنار خونه مسئولا نباشه خیالت راحت

بله اینجا هم میزنن الان زنگ زدن گفتن بیاین بچه هاتونو از مدرسه ببرین دارین میزنن اینورو

والا من نوشهر زندگی می‌کردم اون موقع ک جنگ بود همه لب دریا بودم انگار ن انگار تازه بگپر پایگاه نظامی ام هست ولی این دفه فرق داره میخوای جم کن

عزیزم اون سری بغل گوش ما استانه رو زدن
ولی اون شب من بعد از ۴شب شب بیداری یجوری خواب بودم اصلا نفهمیدم🤣

امن ترین جا خونه خود ادمه
هرجا بری همینه از کجا می‌دونی اونجایی ک میری آمنه
اگر قرار خدایی نکرده چیزیمون بشه خونه خودمون بشه

فرقی نداره کجا باشی
اگر نزدیک پایگاه های نظامی و حکومتی هستی جمع کن

ن با شمال دوستن نمیزننن
این چ حرفیه
همه جارو میزنن

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی