۱۰ پاسخ

ببلاک چند عزیزم‌میخوای؟ من یه ۲ دارم تاریخم داره بازم نشده اگه میخوای بیا ببر

ببلاک چند عزیزم‌میخوای؟ من یه ۲ دارم تاریخم داره بازم نشده اگه میخوای بیا ببر

داذو خونه امام سجاد اگر هم اونجا نبود هلال احمر گیر میاد

داذو خونه امام سجاد اگر هم اونجا نبود هلال احمر گیر میاد

زنگ بزن ۱۹۰ بهت میگه

داروخونه تو جابر رو سر بزن تو خ غرضی توی خ بهارستان اول همون جابر
خ بزرگمهر بعد از هشت بهشت به سمت صدوقی

عزیزم داروخانه دکتر سلطانی خیابان معراج ببین داره.

منم اپتامیل میخواستم پیدا نکردم گیگوز خریدم

داروخانه دکتر صانعیان تو نشاط تا ۲ بازن

ای بابا برو داروخونه اول طقچی

سوال های مرتبط