کیا قبل این که بفهمن باردارن اسهال گرفتن الکی

۶ پاسخ

من ی دل پیچه بشدت داشتم میرفتم دسشویی شرمنده فکر میکردم پریود میشم یهو اسهال داشتم اصلانم چیزای بدی نمیخوردممم اینجوری میشدم میپرسیدم میگفتن این علایمش نیست ولی ب اندازه یبوست اونم میتونه علایمش باشه

بارداری همیشه یبوست نیست گاهی اسهالم میاره مایعات بخور بدنت کم آب نشه

من😂😂

من سر دخترم اینجوری بودم

منم همینجوری بودم

من اینطوری بودم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ꜱᴇᴘᴇʜʀ🩵🌙 مامان ꜱᴇᴘᴇʜʀ🩵🌙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری