من ی دل پیچه بشدت داشتم میرفتم دسشویی شرمنده فکر میکردم پریود میشم یهو اسهال داشتم اصلانم چیزای بدی نمیخوردممم اینجوری میشدم میپرسیدم میگفتن این علایمش نیست ولی ب اندازه یبوست اونم میتونه علایمش باشه
بارداری همیشه یبوست نیست گاهی اسهالم میاره مایعات بخور بدنت کم آب نشه
من😂😂
من سر دخترم اینجوری بودم
منم همینجوری بودم
من اینطوری بودم عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.