سلام خانما پودر کیدی لاکت چطور به دخترم بدم برا اسهال

۳ پاسخ

اگر شیرخشک میخوره بریر تو شیرش یا توی ماست

با ماست قاطی کن باهرخوراکی که بچه میخوره قاطی کن بخور

من توی دوتاقاشق ماست میریزم..

سوال های مرتبط

مامان آلوچه♡♡ مامان آلوچه♡♡ ۲ سالگی